Dagbog fra MMA træningscamp i Thailand, juli 2019

Dagbog fra Tiger Muay Thai, Chalong, Phuket, Thailand



1 juli 2019
En hilsen fra Tiger Muay Thai & MMA - Så er jeg i gang - første træningsdag har været 1 times yoga, 2 timers Muay Thai og 2 timers BJJ - det er super fedt, men svært at spise og drikke det der skal til - vi træner i 32 gr og sveden løber bare man står stille - tror jeg har drukket 7-8 liter vand, men selvom her er den lækreste mad, er det svært at spise nok i varmen - nu tid at spise igen 😊 og så sove (restituere) - imorgen samme tur 😀💪




4. Juli 2019
Lidt update fra MMA træningscamp her i Chalong. Idag er afslapningsdag efter 3 dage med hver intensiv 5-6 timers træning. Så efter 1 times yoga og 1,5 times BJJ, er det tid til 1,5 times thaimassage 🙃 og herefter tøjvask, afslapning, gavekøb og scootertur 😎
Træningen er fantastisk - lærerig, benhård thaistyle 💪😊 trætheden i musklerne meldte sig for alvor imorges - kunne mærke det var nu jeg skulle passe ekstra på skader, det gik godt selvom jeg i gulvsparring blev nikket en skalle, knytnæve i ansigtet og et knæ i skridtet (ingen skridtbeskytter 🥺) men ved et toiletbesøg knaldede jeg hovedet ind i et skabshjørne og fik en åben flænge - toilet/bjarke 1-0 😅🤕
Maden er stadig en udfordring - jeg blev scannet/målt af en diætist og ved de 5-6 timers træning bliver mit daglige kaloriebehov 5-6000 kalorier (heraf 30% protein) - billedet er min morgenmad, super lækker, men den er max 900 kal 😳 det er helt vildt hvad der skal på af brændstof og jeg er ikke lykkedes endnu, men mærker lynhurtigt forskellen når jeg løber tør for energi. Væskebalancen er kommet på plads - ca 7 liter vand om dagen 👍
Her er alle slags mennesker fra hele kloden, begge køn, alle aldre og typer - men en fantastisk stemning og stor støtte til hinanden på tværs af nybegyndere til professionelle fightere  (ALLE møder muren her flere gange dagligt) 🙏 og omgivet af Muay Thai stemningen fortsætter man fremad selvom alt inden i en skriger stop - fantastisk træningsmiljø 💪
Chok Dee 👊

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Min yoga praksis

Yoga Asanas (stillinger)